

Het werkt eigenlijk niet anders dan wanneer u naar een kapsalon gaat. Het enige verschil is dat ik naar u kom en u niet de deur uit hoeft. Veel behandelingen gaan net zoals in de kapsalon en ik neem uiteraard alle benodigde materialen en producten mee.
Wat kunt u doen voordat ik u bezoek?
– Wat we nodig hebben is een stoel. Deze kunt u eventueel alvast klaarzetten op een plek waar ik de ruimte heb om rondom u te lopen. Houd u hierbij ook rekening met voldoende verlichting.
– Verder vraag ik u, om hygiënische redenen, uw haar binnen 24 uur voor mijn bezoek te wassen.
Indien dit het geval is maar u heeft daarna een product zoals gel, wax, versteviging of haarlak in uw haar aangebracht, zal ik u vragen om dit alsnog uit te wassen.
– Omdat er regelmatig hoofdluis heerst op scholen, wil ik u tevens vragen om uw kind(eren) extra te controleren op hoofdluis alvorens ik langskom. Bij het aantreffen van hoofdluis zal ik wegens kans op besmetting de behandeling niet in- of voortzetten.
*Voorwaarden*
– Eventuele parkeerkosten komen altijd voor rekening van de klant.
– Afspraken dienen bij annulering uiterlijk 24 uur van te voren worden gemeld. Bij geen (tijdige) afmelding wordt de geplande behandeling in rekening gebracht.